Co budete dělat?
- řídit tým zákaznické podpory a servisních techniků (cca 15 podřízených zaměstnanců)
- koordinovat a dohlížet na činnosti servisního oddělení (od plánování termínů instalací a servisů po jejich realizaci u zákazníků a profesionální úroveň komunikace techniků a dispečerů se zákazníky)
- podílet se na zajištění technické podpory pro export včetně školení obchodních partnerů
- rozvíjet procesy, sledovat a pravidelně vyhodnocovat stanovené ukazatele
- vytvářet a aktualizovat návody, pracovní postupy a další související dokumentaci
- podílet se na zaškolování nových zaměstnanců a jejich profesním i osobním rozvoji
- úzce spolupracovat a koordinovat činnosti s obchodním oddělením
- spolupracovat s výrobou, vývojem a manažerem kvality, předávat zpětnou vazbu a podílet se na hledání řešení
- spolupracovat s marketingem a obchodem na rozvoji poprodejních služeb a komunikace se zákazníky
- zvyšovat kvalitu, efektivitu a produktivitu servisního oddělení